Како одговорно да пиеме кафе?

Иако честопати ги слушаме недостатоците кога станува збор за пиење кафе, кафето има низа придобивки. Кафето како храна има многу придобивки за нашето тело, но само доколку го пиете во умерени количини и одговорно.

Некои луѓе пијат кафе за вкус, некои за да го исполнат денот со енергија. Но кога велиме пијте кафе одговорно, што навистина мислиме?

Кафето е првенствено одличен антиоксиданс и го забавува процесот на стареење, нè штити од атеросклероза и срцеви заболувања (бидејќи го намалува нивото на холестерол во крвта), ја намалува мигрена и го намалува ризикот од дијабетес тип 2.

Кафето исто така помага во спречување на Паркинсонова болест и Алцхајмерова болест, но…

И едно големо, но – да не претеруваме.

Препорачаниот внес на кафе како храна е една, максимум две шољи на ден. И кога велиме кафе, мислиме конкретно на домашно кафе, поради начинот на кој се обработува, затоа што всушност е најчистото кафе.

Кафето еспресо, инстант кафе содржат адитиви и адитиви кои не носат ништо добро на нашето тело.

– кафето не треба да се засладува (бидејќи ензимите што прават шеќер не се исти со кои се прави кафето. Шеќерот често останува нерастворен по пиењето кафе – се формираат масни наслаги)

– Кафето во комбинација со млеко е најтешко да се подготви – наместо кравјо, можете да користите млеко од бадем, овес или ориз затоа што на нашето тело ќе му биде полесно да се преработи отколку кравјото.

Како такво, кафето е многу силен диуретик и токму поради таа причина треба да испиете една чаша вода со кафе. Исто така, бидејќи станува збор за диуретик, кафето треба да се избегнува пред првиот оброк. Кафето треба да се избегнува на ,,празен стомак,,! Затоа е најдобро најпрво да јадете нешто, па дури потоа да се напиете шоља кафе.

Leave a Reply

Top